Parametrii Calitate

Contract Internet Cadru
GHIDUL clientului pentru depunerea unei reclamatii

Procedura privind masurarea parametrilor de calitate ai serviciilor de acces la internet
Indicatori de calitate internet Q1 – 2015
Indicatori de calitate internet Q2 – 2015
Indicatori de calitate internet Q3 – 2015

Condiţiile generale privind furnizarea serviciilor la internet prin intermediul cartelelor virtuale preplătite.

Serviciul de internet cu contract sau fara obligatii contractuale

a) Furnizor: S.C. SIL MIRO COM SRL
STR. PERONI 45
J40/7555/2004
CUI: 16409223

b) Servicii Furnizate: Internet, Telefonie.

c) Niveluri de calitate: A se vedea link-ul de pe site „Calitate Internet”. Viteză minimă Internet negarantată.

d) Termen de Conectare Inițială: între 24 și 48 ore lucrătoare în funcție de locație.

e) Servicii de întreținere: incluse și gratuite pe perioada de funcționare a serviciului.

f) Prețuri: Afișate pe site.

g) Durata serviciului preplătit: lună calendaristică.

h) Termen de soluționare a deranjamentelor: Maxim 10 zile.

i) Termen de soluționare a reclamațiilor: Maxim 30 de zile.

j) Despăgubiri în caz de nefuncționare: uptime 95%, sub 95% se va reduce din următoarea plată sau se vor returna banii echivalenți perioadei de nefuncționare sub 95%.

k) Primire Reclamații și Cereri Conectare: prin Telefon sau Mail (ambele afișate pe site).

l) Program Suport 10:00-22:00

Comments are closed.